Mitt försök att bädda rent i sängen

Jag kan säga det att det är inte lätt att bädda sängen när man har en katt som bara måste vara med varje gång. Den här gången var han rent ut sagt förjävlig, haha. Tyvärr hann jag inte ta fram kameran i tid annars hade ni fått se en Akilles som var ordentligt intrasslad i lakanet. Hann dock fota lite efter det.


Ockuperar ena sidan av sängen...


... förflyttar sig till andra sidan...


... för att sedan flytta sig igen och helt sonika somna! (vågade mig inte längre fram ifall att han skulle vakna)

Ett klart misslyckande av bäddningen med andra ord, haha.

Har ni något husdjur som brukar försvåra vissa saker för er?

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha mina är precis likadana !! speciellt Diesel, han ääälskar att krypa in i saker o ting o böka runt... jämt när man ska bädda rent så hoppar han upp och är i vägen och förstår ingenting ^^ typ varje dag när jag kommer hem har katterna dessutom möblerat om med både täcke o kuddar i sängen.... tur dom är söta ;)

2011-05-09 @ 18:13:55
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

Katter är världens bästa husdjur. Jag har två st hemma. En på 12 år och en på 5 månader. Man behöver ibland ingen tv då den lilla katten underhåller oss hela tiden:)

2011-05-10 @ 12:18:51
URL: http://www.matsafari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0