Lördag

Jag känner att det har blivit lite dåligt med bloggandet här på min vanliga blogg. Det har blivit en del på min hälsoblogg istället. Jag har märkt det att det krävs en hel del mer att hålla igång två bloggar istället för en. Hoppas ju så klart att jag ska kunna hålla igång båda två och ska göra mitt allra bästa med att uppdatera här bättre.

Igår åkte jag till Mölltorp för att fira min käre pappa som fyller år imorgon. Alltid lika kul när hela familjen är samlad! Det blir ju inte så ofta längre utan alltid någon som fattas.

Ikväll blir det så ska det så klart ses på Eurovision Song Contest. Heja Sverige! Ska se det med Ebba så ska iväg till henne lite senare. Ska bli kul att ses igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0