♥ Waking up with sun in my eyes ♥

Denna morgon vaknade jag av att jag fick ett sms och då lyste solen rakt mot ansiktet. Då kändes det nästan som att det var vår ute. Kanske kan jag hoppas på ett riktigt vårväder idag? Kanske till och med kan få inviga solglasögonen för i år?

Idag ska det göras en hel del är tanken. Med betoning på "är tanken". Jag har ingen som helst energi just nu och någon större lust att göra saker har jag inte heller. Det är bara att hoppas på att det går över snart!

I vilket fall som helst så ska jag tvätta idag. Det ska även tas hand om disk och plocka iordning lite här hemma.



 Runt 17.30 så bär det av till gymmet för ett pass Bodybalance. Jag ska i alla fall göra mitt bästa med min stukade hand.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Steph

Ojjj har du stukat handen? Hur gick detta till? Jag har med gjort det :O Fast har knappt en aning om hur det gick till...

2011-03-15 @ 11:48:41
URL: http://nattstad.se/Stephaniiee
Postat av: Matilda

att man tänkt att göra saker som inte blir av är bättre än att inte tänka det iaf :D know the feeling too well dock x)

2011-03-16 @ 00:12:24
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0