♥ The day after yesterday ♥

Igår blev det en psykiskt påfrestande dag i och med begravningen. Jag är en person som inte gillar att gråta offentligt (inte ens på begravningar) så då blev det nog lite extra jobbigt. Jag har en helkonstig grej att jag måste vara så stark åt alla andra.

Var en riktigt fin cermoni och det hela kändes ändå förvånandsvärt avslappnat. Jag lyckades hålla borta tårarna under hela tiden, tills det var dags att bära ut kistan. Då brast det. Var även jobbigt att släppa ner blomman i graven.



Efteråt var det samling för alla som ville äta lite mat innan man åkte hem till sig.

Idag känns det lite som dagen efter, som att man varit ute och slagit runt ordentligt. Beror nog på att det är så psykiskt påfrestande.


Kommentarer
Postat av: Matilda

psykiska påfrestningar ger fysiska resultat. skönt att det var en fin cermoni i alla fall, och man får gråta på begravningar :) <3

2011-03-13 @ 10:37:01
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: tack tack:) mina små bebisar!!



jo det kan jag hålla med om. som att man måste ha ett riktigt avslut så att säga, en chans att säga hejdå liksom. innan man kan gå vidare. men det är inte meningen att det ska vara något annat än jobbigt..

2011-03-13 @ 12:48:37
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0