♥ Studiebesök på Elins Esplanad ♥

Idag var det dags för studiebesök med skolan. Det var på shoppingcenrat Elins Esplanad här i Skövde.



Det handlade dels om själv köpcentrat, historik, nuläget och framtiden, men så var även butikschefen för ICA Maxi där och pratade om butiken som ligger inne i köpcentrat.

Med oss hem fick vi alla en goodibag, vem säger nej till det? Inte jag i alla fall, haha!




En vattenflaska: pefrekt till träningen eftersom jag inte har skaffat mig en än! En coca cola i glasflaska, chips, Mentos (dom i papper), en stiftpenna, en bläckpenna och en shoppinggudie.

Är nog faktiskt första studiebesöket jag varit på som man faktiskt får med sig något hem förutom en penna!

Har ni fått något när ni varit på studiebesök någon gång? Vad fick ni?

Kommentarer
Postat av: Matilda

ooh goodiebags är alltid trevligt :D

2011-03-10 @ 15:14:06
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ja jag hörde den på melodifestivalen men sen har jag bara hört den därifrån, inte alls lika bra kvalité som den du hade!! :)

Jag har allt läst din blogg till o från, men inte kommenterat innan :) Blogkeen e som bloglovin, ett sätt att kunna följa bloggar på ett smidigare sätt... :)

2011-03-10 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0