♥ Brand new day ♥

Godmorgon! Jag har börjat vakna strax innan nio varje dag (när jag är ledig), tror det beror på att det ljusnar tidigare nu. Hjärnan får helt enkelt ett meddelande om att det är dags att vakna. Lite jobbigt när man känner att man behöver sova för att man somnade runt 3-tiden i natt.

Solen skiner idag också och det verkar inte som att det blåser något direkt som det gjorde igår. Var riktigt kyliga vindar. Kanske kan bli ett nytt försök med promenaden idag när jag ändå måste ge mig ut och köpa banan som jag ska äta efter träningen imorgon.



Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: bbypeach

vinnarna står ute nu!

kolla om du är en av dom ;)

2011-03-06 @ 13:58:20
URL: http://bbypeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0