♥ Already home ♥

Ena läraren var sjuk idag så därför slutade jag redan 11.45 idag. Inte helt fel en måndag! Detta resulterade i att jag, Sabina och Emmie åkte till Elins Esplanad för lite shopping.



Mitt konto är inte så fett just nu, men ett par jeansleggings fick jag med mig hem. Kul med lite nytt i garderoben trots att jag ska ner mer i vikt och därmed köpa mig en ny garderob lagom till sommaren. Men dessa kommer jag att kunna ha ett tag för de sitter väldigt tajt.

Egentligen hade jag planerat in ett träningspass idag men eftersom det hade betytt 3 timmars väntan utan någonting att göra så blev det hem istället.

Förresten, här blåser det skitmycket. Värsta höstvädret! Inte roligt!


Kommentarer
Postat av: feztis

Skönt att få sluta tidigare :)

Har blåst en hel del här med idag, inget kul alls :/

2011-03-07 @ 20:45:30
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0