♥ All in a day ♥

Jag har fått mycket gjort idag faktiskt. Nästan allt blev gjort på min lista som jag skrev idag. Inte illa för att vara mig! Det enda som faktiskt är kvar är själva städningen. Kan hända att jag hinner med lite imorgon mellan pluggandet. Som en lite paus liksom.

Träning hann jag faktiskt med också. Eller ja, jag tvingade mig själv att göra det, haha. Det blev ett någorlunda pass Bodybalance i vardagsrummet. Någorlunda menar jag eftersom jag kanske kom ihåg cirka hälften av övningarna som brukar köras på gymmet. Men bättre än ingenting alls!



Nu blir det faktiskt duschen nästa! Bäst innan Solsidan börjar.

Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

- ja men då är de samma för mej! Ska ocå plugga imorrn till prov!

2011-03-20 @ 19:34:04
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0