Terrordådet i Norge

Finns väl ingen som har undgått att höra om terrordådet i Oslo och på Utøya. En fruktansvärd tragedi som jag har svårt att ta till mig. Man tror ju inte sådant här kan hända så nära in på en att det hela blir overkligt. Självklart vet jag ju att det har hänt och jag har läst mycket om det men ändå så är det så svårt att förstå. Jag tror att det hela blir än mer overkligt och tragiskt när något sådant här riktas mot barn och ungdomar. Människor som borde ha hela livet framför sig.

Mitt hjärta går ut till alla drabbade och ni finns i mina tankar.


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack! :-) Attans, vad var det du trillade dit på då? :-o

2011-07-28 @ 11:14:26
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja choklad är himla gott. Hoppas det går bättre den här gången! Jag tror du klarar det kalasbra! :-D

2011-07-30 @ 17:25:31
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0