Harry Potter and the deathly hallows part 2

Har precis kommit hem. Var ju, som jag nämnde tidigare, på bio och såg senaste Harry Potter-filmen.



Första gången jag såg en film i 3D. Visst var det en annorlunda upplevelse, men jag hade förväntat mig lite mer. Klart att man märkte av småsaker mer eller mindre under hela filmen men trodde det skulle vara mer wow-känsla. Självklart kommer jag gå och se film i 3D fler gånger. Alla filmer är inte gjorda för 3D, så är det bara.



I vilket fall som helst så var filmen riktigt bra! Tiden bara flög iväg och helt plötsligt var filmen slut och eftertexterna började rulla. Jag skulle nog dock rekommendera att se första delen innan så att du har den färskt i minnet för vissa saker hade jag glömt bort. Gick att hänga med hela tiden ändå, men var ändå gånger jag tänkte: "Ja, just det ja, så var det ja". Tänkte att jag skulle ta en kväll sen då jag tittar på båda delarna efter varandra för att få en bättre helhet. Som sagt, riktigt bra var den och har du inte sett den så rekommenderar jag att du gör det!

Kommentarer
Postat av: Summerkiss

Hej, vilken fin blogg du har :) Allt bra? kram

2011-07-31 @ 12:49:21
URL: http://nattstad.se/summerkiss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0