Fredag

En riktigt lugn fredag och helg för min del. Ja, förutom att jag jobbar då. Första helgen av tre på raken, pust. Men det blir pengar i kassan, haha.

Det har inte hänt så mycket på senaste tiden, därav den dåliga uppdateringen här på bloggen. Har mest blivit jobb och däremellan så har jag varit helt slut mer eller mindre.

En bra sak kan jag i alla fall berätta. Jag har nu varit godisfri i hela 5 dagar! Jag har inte ens fuskat med fika, glass, läsk eller annat med en massa socker. Det är MYCKET bra gjort av en som har ett sockerberoende! Är faktiskt lite, nej mycket, stolt över mig själv. Så länge har jag inte varit godisfri sen... ja, det minns jag inte ens. Nu är det bara att fortsätta på samma sätt!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Fin blogg, allt bra? :)

2011-07-22 @ 22:39:33
URL: http://jikassammy.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Grattis till de godisfria dagarna! :-)

2011-07-23 @ 11:45:40
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0