♥ What girls don't want ♥

Idag läste jag en artikel på aftonbladet.se om en studie som gjorts över vad vi kvinnor mest avtändande hos män. Resultatet visade det här:

Arrogant - 31 %
Självcentrerad - 24 %
Bo kvar hemma hos föräldrarna - 11 %

När det kommer till fysiska egenskaper vad det detta:

Dålig andedräkt - 35 %
Svettlukt - 20 %
Övervikt - 9 %
Fisande - 9%
Massiv kroppsbehåring 8 %



Jag håller med om dessa punkter, men jag skulle även vilja lägga till rökning och snusning. Finns inget äckligare än gammal röklukt! Jag är över huvudtaget känslig för äckliga dofter.

Vad tycker ni tjejer? Är det något ni skulle tänka er att ta bort eller kanske lägga till?

(Vill nu förresten lästa kommentarer från män som inte kan ta kritik och inte förstår sig på oss tjejer ett dugg utan drar oss alla över en kam, så kan nu ju alltid kolla in artikeln.)


Kommentarer
Postat av: Matilda

det kan nog stämma väldigt bra. jag själv skulle vilja lägga till att jag tycker det är väldigt avtändande med personer som inte verkar ha någon egen vilja eller åsikt, som inte kan stå för det dom tycker om liknanade..det går bort hos mig..

2011-01-09 @ 13:39:59
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0