♥ Hiss och Diss ♥

Jag tyckte att var dags att hissa och dissa lite. Den här gången tänkte jag att jag skulle rikta in mig på ramar. Ja, ni läste rätt. Ramar. Det spelar ingen som helst roll hur fint motivet är, en ram kan förstöra även den finaste bild.



↑ Ramar med bred ram i trä, helst i svart eller vitt.


↑ Allra snyggast tycker jag nog ändå att det är med ingen ram alls, alltså canvas-tavla. Det vill säga om man har en enfärgad vägg, kan lätt ge ett lite rörigt intryck annars.





↓ Smal ram i metall går fett bort hos mig. Känns bara billigt och tråkigt.


↓ Glasskiva med endast klamrar på var sida är ännu värre! Usch, så fullt tycker jag. Finns ingen chans att sådana ramar kommer upp på mina väggar.



Vad tycker ni? Håller ni med?

Kommentarer
Postat av: Matilda

håller med dig till 100% ! älskar canvas :)

men ska det vara ram tycker jag att det ska vara tjocka ramar, i svart eller vitt beroende på tavlan..

2011-01-07 @ 12:47:59
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Mickan

Håller med! Har heller varit riktigt för såna där icke-'ramar' liksom! Om det nu ska va nåt utan ram, så ska det vara såna här.. men gud vad heter dom.. hela tavlan är en enda bild liksom.. Canvas..?

2011-01-08 @ 15:55:14
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hahah va löjligt, missade ju nu att du skrivit det i Hissarna garv

2011-01-08 @ 15:55:55
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0