♥ Paranormal Activity ♥

Till slut så har jag fått tummen ur och sett filmen Paranormal Activity.



Hm, vad ska jag säga? Fanns det en krypande spänning? Ja. Blev jag rädd? Nej, tyvärr inte nu heller.

Haha, bara jag som blir besviken när jag inte blir rädd när jag ser en skräckis? Jag kan inte minnas att jag någonsin blivit det, inte ens när jag var 10 år och såg min första skräckfilm (Jurtjyrkogården) blev jag rädd. Men det kanske är sådans som kommer. Vem vet, kanske kommer en dag då jag inte ens kan se en skräckis utan att bli rädd...

Nu tillbaka till filmen. Det första som slår mig är att den inte var som jag hade väntat mig och att det spelades in med en handburen kamera gjorde det hela mer verklighetstroget. Ja, förutom slutscenen då (som jag inte tänker avslöja så klart, men ni som sett den vet vad jag menar).

Betyg: Jag kan faktiskt inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om den än. Men det känns lite som att jag inte kommer att göra det heller. Men snäppet bättre än medel var den, så jag ger den 3 fjärilar.

  



Har ni sett Paranormal Activity? Vad tyckte ni? Blev ni rädda?



Rättelse: Okey, jag erkänner, den lyckades krypa in lite under skinnet på mig i en någon sorts fördröjd biverkning. Var lite obehagligt att gå ner till tvättstugan i källaren. Usch, jag börjar nog bli gammal...

Kommentarer
Postat av: Carita

Jag har sett den och jag förstår inte hur folk kan tycka att den är läskig :P Hade hört det av många, att den skulle vara så läskig. Tycker den var dålig bara.

2011-02-27 @ 09:35:46
URL: http://blacklion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0