♥ Melodifestivalen ♥

Sitter och slötittar på Melodifestivalen och jag måste säga att kvalitén bara blir sämre och sämre för varje år. Bland alla tusen bidrag som kommer in varje år så kan väl inte det väl inte vara det bästa? Eller det kanske är så att bara man heter G:son, Calle Kindbom, Bobby Ljunggren och Fredrik Kempe så är man automatiskt med? För erkänn, de är med varje år och inte är det bra låtar varje gång heller.

Nej, jag tror helt enkelt att det behövs lite nytt blod för att Melodifestivalen ska ha någon chans att överleva. Sedan måste folk också börja att rösta ler mer taktiskt för att vi ska ha någon som helst chans att hamna i toppen i ESC.

Håller ni med?

Kommentarer
Postat av: Ntherese

hej, anmäl dig till dagens blogg!:)

2011-02-12 @ 21:53:50
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag har slutat titta på melodifestivalen för jag tycker att det har blivit så dåligt. dock brukar jag titta på stora eurovicion finalen liksom, men mest för att se hur det går och inte för att jag tycker det är speciellt bra..

kan dock vara kul om man är några stycken som samlas och kollar på det :) trevligt sällskap gör allting mycket bättre :D

2011-02-14 @ 14:03:45
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0