♥ It's my life ♥

Ett prov avklarat så nu är stressen lite mindre och i och med att stressen sjönk kom huvudvärken. Biverkningen när man gått och spännt sig. Det är verkligen på tiden att jag börjar med avslappningen igen. Om jag bara kunde få tummer ur *** och göra det! Så himla typiskt mig att skjuta upp det. Jag vet ju hur bra det är och hur mycket bättre jag mår när jag gör det regelbundet. Kanske är dags att börja ställa larmet igen som en påminnelse att göra det. Ett bra tips by the way (som jag själv borde följa)!



Resten av dagen kommer att spenderas med att titta på Glee som förberedelsen på att lägga sig tidigt och sedan gå upp halv fyra imorgon. Usch, mitt i natten ju! Ska eventuellt få in ett träningspass på gymmet imorgon också, men beror lite på när jag slutar. Känner att jag verkligen vill dit och köra ett pass DiscoFever, var så länge sedan nu och det är så himla kul så känns knappt som träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0