♥ Ghostfamily ♥

Med hjälp av LooksBuilder går det att få ett vanligt familjefoto att se ut som ett från en skräckfilm. Tänk er de där spöklika familjefotona som brukar dyka upp i de gamla husen, där det spökar, och någon i familjen börjar uppleva kusliga saker som är knutna till familjen på fotot. Det är lite känslan som jag tycker foto ger lite när det redigerats i LooksBuilder. Skulle dock gett en häftigare känsla om vi hade varit lite mer allvarliga på bilden.

Denna redigeringen gjorde jag ihop med brorsan.

Före



Efter


Vad tycks? Håller ni med?

Kommentarer
Postat av: Emmie

Heej, ja det har du rätt i :D man får lite sån känsla av bilden :D ! fin blogg btw :D om du viiill, så får du kolla min :) Jag har bara bloggat i typ en vecka och det står kanske inte så jätteintressanta saker än (A) men det kommer väl så småningom :D http://nattstad.se/EmmieA

2011-02-26 @ 16:07:03
URL: http://nattstad.se/EmmieA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0