♥ Freedom ♥

Tisdag idag och det betyder självstudier. Alltid skönt med lite sovmorgon och att faktiskt kunna styra lite när saker och ting ska göras.

I morse ringde jag till tandläkaren och bokade om min tid, så var uppe redan kl. 8.00, men gick och lade mig sedan igen och sov en timme till. Inte helt fel!

Ikväll är det Bodybalance som står på schemat.



Blir nog att jag går iväg till S innan och går med henne dit. Har lite som jag borde göra innan, men om jag känner mig själv rätt så får jag inget gjort. Men jag har i alla fall varit duktig och gjort läxan till torsdag och disken har jag också hunnit med att ta hand om.

Har en del kommentarer att svara på också, så det ska jag försöka hinna med innan jag drar.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0