♥ En lång dag ♥

Blev en rätt lång dag idag i och med att jag gick upp halv fyra. Vi var klara med inventeringen klockan tio, så sedan hade man hela dagen kvar.

Var hemma en sväng innan mamma hämtade upp mig för lite shopping. Bilder på vad det blev för något kommer senare. Det blev även handling av mat, så nu har jag en lite fullare kyl igen.

Har lite planer på att krypa ner i ett varmt bubbelbad om en stund. Ska bli helt underbart härligt!



Blir självklart Let's Dance ikväll också och kanske en film efter det. Har nämligen fått för mig att jag ska se Paranormal Activity i helgen. Får se om det blir idag eller imorgon. Jag har trots allt varit upp väldigt tidigt idag så kanske blir för trött.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0