♥ Dag 11 ♥



Usch, jag oroar mig alldeles för mig, vilket så klart inte är bra. Det borde egentligen ha varit med på listan över dåliga vanor jag önskar att jag inte hade, som jag skrev om tidigare i den här kategorin.

Så vad oroar jag mig för?

Ekonomin är något som det känns som att det inte blir något förbättring på. Inte på ett tag i alla fall. Jag oroar mig väl inte så mycket för att jag inte kan betala räkningarna utan att jag inte kan hitta på något roligt eftersom allt (i stort sett) kostar pengar, plus att jag har en massa saker som jag egentligen skulle behöva köpa men som det inte finns pengar till.



Jag oroar mig för att jag inte kommer att få något jobb när skolan är slut. Det går ju ihop med oron för ekonomin, var av dubbel oro.

Oroar mig gör jag också för hälsan. Det är inte så att jag är hypokondriker, men jag oroar mig för att jag ska få en allvarlig sjukdom som cancer. Får jag ont eller problem någonstans som jag inte känner igen, så är jag rädd för att det är något allvarligt.

Jag måste sluta att oroa mig så mycket och njuta mer av livet!

Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Förstår din känsla! Så var jag oxå förut, eller jag funkar mer såhär: Jag är orolig för sånt som är aktuellt just nu. Om det är någonting jag vill massa massor så är jag orolig att det iner kommer att hända. Ex: jag vill ha barn, så är jag orolig att jag inte kommer få det. Eller jag vill ha ett jobb, så är jag orolig att jag inte kommer få jobbet.



Egentligen kan man aldrig styra över sånt i livet, så njut och var glad istället =)

2011-02-22 @ 10:36:22
URL: http://frusessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0