God morgon!

Idag är det jobb som gäller. Har fått gått in lite extra, därför det varit lite tyst från mig. Jobbar hela helgen plus måndag. Vad jag vet nu. För min del så har jag inget emot att jobba helg, för det mesta i alla fall. Jag kan tycka att det är lika skönt att vara ledig mitt i veckan när "alla andra" jobbar.

Igår var jag nere i stan för var tvungen att anmäla mig som arbetssökande på arbetsförmedlingen. Urtrevlig kille jag fick prata med där förresten. Undrar om de blivit trevligare där sen sist jag var där för två år sedan eller om han var undantaget? Jag hoppas ju så klart på det första! I vilket fall som helst, så blev det även lite shopping + frissabesök när jag vara nere (kommer bilder senare idag när jag kommit hem) och så träffade jag syrran en stund innan jag skulle hem och hon skulle med bussen. Lika kul som vanligt att ses ♥ 

Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-27 @ 06:13:36
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0