Friday

Önskar att jag kunde säga "äntligen fredag", men då skulle förutsättningen vara att jag faktiskt är ledig i helgen. Vilket jag inte är. Jag jobbar till och med måndag innan jag får vara ledig. Men å andra sidan så ger det pengar och det är mycket bra eftersom hösten ser väldigt osäker ut på jobbfronten.

Hoppade in lite extra idag och halv ett när jag slutade så hängde jag med mamma och syrran runt och handlade. Jag hade egentligen planerat in lite städning idag i och med att jag slutde så tidigt, men var mycket trevligare att umgås lite!

Nu är det dags för lite fredagsmys (har till slut givit efter för det uttrycket...) som består av chips, dipp och film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0