Ett ljus i tunneln

Blivit dåligt med bloggandet ett tag, men har haft fullt upp. Har det inte varit jobb så har det varit storstädningen av lägenheten som tagit upp tiden.

Städningen går det framåt med. Köket, är som ni redan vet, helt klart. Badrummet och hallen är också klara. Just nu håller jag på i garderoben, svårt att få någon riktig ordning tycker jag, men det får helt enkelt duga så länge i alla fall! Vardagsrummet har jag börjat lite med, men det mesta är kvar och sovalkoven har jag inte börjat med än.

Det går framåt i alla fall och det känns så himla skönt att äntligen börja få ordning här hemma. Det har verkligen sett ut som ett bombnedslag överallt, men i och med att ett rum i taget blivit klart så börjar man se ett ljus i tunneln!

Kommentarer
Postat av: nanna

heej braa blogg :)

2011-08-24 @ 16:42:03
URL: http://nannichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0