Bridesmaides

Ikväll tittades det på filmen Bridesmaides. Var inte riktigt som jag hade trott, men bra var den och lite smårolig.

 

Handling: Annies liv är en enda röra. Men när hon får reda på att hennes bästa vän Lillian är förlovad måste hon bara tacka ja till att vara brudtärna. Trots att hon är både pank och singel bluffar sig Annie genom både dyra och bisarra ritualer. Med bara en chans att få det rätt kommer Annie att visa Lillian och hennes tärnor exakt hur långt någon är beredd att gå för sin bästa vän. (text lånad från SF)



Mitt betyg: Jag hade otroligt höga förväntningar på den här filmen. Hade väntat mig något i stil med en kvinnlig version av The Hangover. Så var inte fallet, men trots det så var det en riktigt bra, rolig och underhållande film som är klart servärd. Egentligen är den nog värd en fyra, men eftersom jag hade så höga förväntningar så hamnar betyget på (i alla fall för tillfället) på tre och en halv.


Kommentarer
Postat av: Jenny

hur e det med dig då ?:)

2011-08-20 @ 12:14:53
URL: http://photochey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0