♥ Shattered ♥

De här senaste månaderna med stress med skola och allt annat som varit privat så har det gjort att min kropp börjar säga ifrån. Förutom magkatarren så är spänningshuvudvärken tillbaka också.m Dessutom så har jag nu börjat tappa mer hår än vanligt. På grund av stressen förmodligen eller kanske järnbrist igen?

Jag har blivit så trött hela tiden och skulle lätt kunna sova en stund på dagen om jag ville, vilket inte alls är likt mig. Det känns som att jag inte har något ork i musklerna, att de inte orkar som de brukar. På grund av detta så har jag inte heller någon lust att göra något. Helst av allt vill jag ligga hemma i sängen och titta på serier hela dagen.

Jag måste verkligen ta itu med stressen nu innan jag går in i den berömda väggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0