Min utgångspunkt

Jag har precis gjort avslappningen för dagen, så himla skönt. Slappnade till och med av lite för mycket för jag slumrade till några minuter vilket inte alls är meningen med avslappning. Men det är lätt att göra i början om man är trött.

Nu till anledningen till detta inlägg. Jag tänker inte ge mig en chans att gömma mig. Därför tänker jag berätta för er var jag ligger just nu i vikt och mått. Helt enkelt vad min utgångspunkt är så att jag kan mäta mina framsteg (och ev. bakslag). Jag vet att man inte ska gå så mycket på vikten utan att mäta är det bästa sättet, men jag tänkte ändå ha med det för tänkte att det kunde vara intressant att se vad som händer där också.

Startvikt: 74,2 kg

Startmått:

Midja: 90 cm
Byst: 98 cm
Rumpa: 108,5 cm
Lår: 64 cm
Överarm: 31,5 cm
Vad: 39 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0