About four hours

Den här natten har det också sovits dåligt. Har kanske sovit lite drygt 4 timmar plus lite slumrande på någon minut då och då. Gör så fruktansvärt ont i halsen, har aldrig varit med om något liknande!

Ringde faktiskt sjukvårdsupplysningen för att jag inte visste vad jag skulle göra. Är en virusinfektion jag har åkt på och det går inte att göra något åt utan bara låta det gå över av sig självt. Det misstänkte jag visserligen men tänkte om det fanns något mer jag kunde göra. Sköterskan sa att jag gjorde allt jag kunde och det enda jag kunde testa var Bafuccin. Blir illamående av den med mintsmak så får testa den andra sorten. Å andra sidan så är det nästan värt lite illamående bara jag slipper ha så här ont i halsen...

Nu är det bara att vänta på att Apoteket ska öppna kl. 8.00.


Kommentarer
Postat av: Matilda

nu blir det låååångt svar på alla kommentarer :D



sv: ja det är typiskt minst sagt :s men det här grejar vi :) mår du bättre nu? det gör jag i alla fall, alltid något.. tränade lite med mitt wii ikväll, ville så gärna ta en lång promenad, men jag orkade verkligen inte :o var helt slut när jag kom hem....

avslappningen kommer jag fortsätta med även om det inte hjälper mig att sova :) jag har ju spänningshuvuvärk sen 10 år tillbaka ungefär så det kan aldrig skada :)

har inte börjat kolla på hellcats än, men har avsnitten nu i alla fall så det är bara en tidsfråga. upptäckte dessutom nya avsnitt av både glee, gossip girl och one tree hill :D:D det gillas starkt serienarkoman som jag blivit ^^

haha katter är ett märkligt släkte :p vet inte alls hur mina tänker mellan varven... men tur dom är söta i alla fall :) Texas (som är helgrå) brukar alltid lägga sig ÖVER mig när jag vaknar på morgonen.. så jag inte "kan" gå upp (a)



hoppas du får en fin påskhelg :)kramar

2011-04-22 @ 02:28:50
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Steph

Usch då!! krya på dig!! <3

2011-04-22 @ 10:54:09
URL: http://nattstad.se/Stephaniiee
Postat av: mysan

hallå där sötkexet :D!

allt bra? tänkte bara kolla vad du tycker jag passar i bäst? blont elr brunt? :)

kram

2011-04-22 @ 11:32:02
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Sofia

Glad påsk :)♥

2011-04-23 @ 13:42:51
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: P H O T O S B Y M A D E L E I N E ♡

sv, okej jag har haft en liten bloggpaus jag också, därav blev det ett sent svar:



sv. förra helgen var jag på ett läger, hitils denhär helgen har jag vart med kompisar osv. :)



kram!

2011-04-23 @ 15:19:55
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0