♥ Two down... one to go... ♥

Nu är jag nästan klar med allt som skulle göras idag. Okey, jag har en hel del kvar, men jag har valt att dela upp det lite. Eftersom jag har en förkylning på gång så är inte orken på topp! Jag har faktiskt ändå gjort något som jag inte hade planerat in, nämligen att byta sängkläder och sätta upp nytt draperi till sovalkoven. Blev jättefint, om jag får säga det själv!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, förutom tvätta då. Blir nog en riktigt lugn kväll, se någon film eller så. Vad det blir har jag ingen aning om än. Någon som kan tipsa om någon bra film?



Kommentarer
Postat av: Bechs! Norges beste musikkblogg :)

Superfin blogg :)

Du skriver bra ;D

Skal følge deg videre :D

Kult at den er svensk også! Håper du liker min :D

2010-09-11 @ 18:55:50
URL: http://bechs.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0