♥ Tar lite kväll nu ♥

Nu tycker jag att jag har jobbat på riktigt bra idag, trots feber! Är nästan klar med förberedelserna inför provet, bara ett kapitel kvar att skriva från och det tar jag imorgon, har skrivit klart intervjun till grupparbetet och städat toaletten. Var ju iväg och handlade lite förut också och då blev det bland annat en ny matta till badrummet. Blev så fint så! Nu ska det bara inhandlas en ny sophink och tvättkorg.

Nu hoppas jag bara att jag kommer att hålla mig frisk, men med tanke på att jag har feber så är det kanske för mycket att hoppas på. Får ta mig en kopp Lemsip sen. Det är för övrigt något jag kan rekommendera! Lemsip är ett engelskt förkylningste som faktiskt fungerar. Tyvärr finns det inte att få tag på i Sverige (inte vad jag hittat i alla fall!), men befinner ni er i england så köp med er hem! Visst man blir sjuk, men antalet sjukdagar minskar helt klart.


Kommentarer
Postat av: Jonnie

nja de tror ja inte att den e, den luktar ingenting :)

2010-09-12 @ 21:52:30
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0