♥ Handlingsplan - update ♥

Jag kom precis på att jag inte gett er någon update på handlingsplanen. Det blev ju ingen förre veckan eftersom jag inte hade pengar till att köpa nya batterier till vågen. Detta är nu fixat!

Jag kan säga att jag blev lite besviken över att det var exakt samma vikt som för två veckor sedan. Men när jag kollade måtten så kändes det lite bättre när jag såg att det hänt lite runt midjan i alla fall. Detta måste då betyda att jag faktiskt tappat lite fett och ersatt dem med muskler. Yeey!



I övrigt har det gått rätt dåligt med kost och allt den senaste veckan. Har varit en hel del slarv, men det ska det bli ändring på nu. Om jag ska nå mitt mål så måste det bli hårda tag nu, både med handlingsplanen och med träningen. Än så länge går det bra med träningen, mendet är så lätt att man faller tillbaka efter ett tag. Jag ska köpa gymkort i veckan, så jag får tänka på alla pengar jag förlorar om jag inte tränar, haha.

Kommentarer
Postat av: Mary

Sv; va kul! Du kommer nog också att tycka att det är kul :) har inte hört någon säga någonting annat ;) svettig blev man också vill jag lova haha

2010-09-02 @ 13:49:19
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Matilda

det är viktigt att inte kolla för mycket på vågen, utan kommer ihåg måtten också för där kan det hända mer än man tror :)

2010-09-02 @ 18:42:31
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0