♥ En fulltecknad dag ♥

Då är det helg igen, men det betyder tyvärr inte att jag är ett dugg ledig för det. Har massor att göra! Detta består min dag av:


Har prov på tisdag så har massor att gör inför det. Jag skriver alltid ner allt från boken som är viktigt att kunna. Mycket lättare att läsa på sen plus att man får in det en extra gång automatiskt när man skriver. Det är så jag lär mig bäst. Hur brukar ni göra när ni pluggar inför prov?


Jag tänkte att jag skulle få in lite städning också mellan varven. Det behövs verkligen för det ser ungefär ut som att någon har släppt en bomb här, haha.



Som om det inte räckte med att plugga och städa så har jag tvättid också. Även det är något som måste göras för annars får jag väl snart gå naken till skolan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0