♥ Alldeles åt helvete ♥

Det har skitit sig totalt med det här med att sluta med godis. Funkade ju bra ett tag, men nu har det i stort sett varit som innan. Jag har till och med låtit bli att väga och mäta mig på grund av det. Jag är helt enkelt rädd att jag ska få mina farhågor bekräftade. Det vill säga att jag gått upp igen. Blir så irriterad på mig själv! Om jag ändå kunde lägga ner energi på att hålla mig borta från godiset istället för att bli besviken/arg/irriterad när jag åker dit.

Nu var det sista dagen igår. Idag har jag varit godisfri hela dagen och det har faktiskt känts riktigt bra. Så bra att jag faktiskt inte ens haft något sug. Inte det minsta sug! Hoppas det fortsätter så nu! Jag SKA lyckas, det finns inget annat. Jag MÅSTE klara det, annars är jag rädd att jag kommer att tappa kontrollen helt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0