♥ Update ♥

Har varit dåligt med bloggande ett tag nu, har helt enkelt inte haft tid och ork riktigt. Är hemma runt sju, åtta på kvällen efter en lång dag på praktiken och eventuell träning efter det. Jag kan inte lova att det kommer att bli bättre på vardagarna, men ska försöka att updatera så ofta jag orkar.

I helgen så var jag i Mölltorp och hälsade på föräldrarna. Blev en lika full helg som vanligt. På lördagen stod jag och mamma i köket och gjorde en massa mat och så blev det ett lite impulsivt core-pass i vardagsrummet.
På söndagen var jag och mamma och hälsade på mormor en sväng. När jag hade släppt av Akilles och alla grejer hemma så åkte vi till Skopunkten och handlade skor. Bilder på mina par kommer snart.


Kommentarer
Postat av: josefine

fin blogg :)

2010-10-27 @ 11:22:26
URL: http://josefinelaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0