♥ Snö ♥

Jag glömde berätta igår att första snön hade kommit. När jag var ute en stund på rasten igår så snöade det för fullt. Det mesta av den snön försvann rätt fort, men sen på kvällen kom det mer och den snön ligger nu kvar.

Jag hade ju bestämmt att det fick snöa efter helgen istället! Varför? Jo, därför att jag har inte har impregnerat mina vinterskor än och det ska jag göra nu i helgen. Men inte så mycket att göra åt när man inte kan styra över vädret. Blir istället extrasulor i min vanliga stövlar, det är ju trots allt bara frågan om en dag.


Så här ser det ut utanför mitt fönster. Lite suddig bild, men orkade inte ta om, haha.

Kommentarer
Postat av: Matilda

oooh jag älskar snö!! har kommit pyttepyttelite här...

2010-10-22 @ 21:32:27
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Marielle

mycket snö! Det har inte kommit snö hit än =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0