♥ Not good ♥

Ursäkta att det har blivit dåligt med bloggandet idag, men jag har varit och är fortfarande helt slut. Jag har knappt sovit i natt på grund av magkatarren. Ringde vårdcentralen direkt på morgonen och fick en tid klockan tio.



Jag fick medicin utskriven som jag ska äta i två veckor, men om inte det hjälper så skulle jag höra av mig. Jag fick också lite jobbiga nyheter, ska få göra en gastroskopi, dvs att man går ner med en slang via halsen. Det ser jag verkligen inte fram emot! Fast kanske bra ändå eftersom jag har haft problem med magkatarr till och från i 10 år nu. Men just nu så får jag ångest bara jag tänker på det!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Var gärna med och tävla om ett skosmycke från by M design på min blogg!

Om du inte är intresserad, förlåt att jag stör)



ha en bra dag!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0