♥ Dagens låt ♥

Har kommit en bit på vägen med möbleringen nu. Är så klar som det går i "vardagsrummet" och imorgon fortsätter jag med vardagsrummet. Så fullt upp kommer det att bli imorgon som ni kanske förstår!

Förresten, ni har väl inte glömt att vi ska ställa om klockan i natt? Har ni svårt att komma ihåg om klockan ska ställas fram eller tillbaka en timme? Tycker Måns Möller sa det himla bra igår i programmet Cirkus Möller: På hösten tar partierna tillbaka vallöftena och på våren tar de fram nya!



"Highly suspicious, where was I last night. Seek and you shall find. And it goes in my mind, you make me draw the line. I didn’t commit any crime. I’m not guilty of what you’re saying I do."

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Oj, vad bra att jag blev nyfiken på att kolla in din blogg här efter att ha sett din fotoblogg. Här är en tjej med begåvning innanför pannbenet ser jag =) Grattis, du har lyckats få mig intresserad av din blogg. Den sticker ut och får mig att vilja kolla mera. Du verkar heller inte vara rädd för färger... Fortsätt så =)



Alltså det var vansinnigt vad sugen på plomon jag blev nu, tycker du fått till just den plomonfärg jag länge försökt få till. Du vill inte dela med dig av den hexadecimala koden för färgen?



Tack föresten för påminnelsen om klockan. Så virrig som jag e får du gärna påminna igen inatt å nästa år med =)



Kram och ha en bra natt...



Hur fixade du den här rosa milkshakegoda nyansen du har där jag skriver kommentaren? Har försökt på min egen blogg utan att lyckas.

2010-10-31 @ 01:12:01
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

Glömde fråga, hur lägger man till regler ovanför kommentarsfältet och förskriver här i kommentarsfältet, de som försvann då jag klickade i med musen?

2010-10-31 @ 01:13:23
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0