♥ Avslappning ♥

Jag har precis kört lite avslappning. Så stressad som jag är just nu så får det nog bli två gånger per dag. Tror det kan vara därför som magkatarren inte vill ge sig. Jag är så irriterad på mig själv för att jag lät det bli så här. Varför slutar man egentligen med något som är bra för en? Konstigt det där!

Så från och med idag så blir det avslappningsövning minst en gång per dag, så jag får kontroll över stressen igen.

Det absolut bästa mot stress är faktiskt att köra avslappnig. Prova, det fungerar faktiskt. Vill ni läsa mer om avslappning och stresshantering kan ni göra det under kategorin Stresshantering & personlig utveckling.



Kommentarer
Postat av: sabina

Fin blogg du har. Hoppas att det går bra med kläd-städandet =)

2010-10-21 @ 15:52:14
URL: http://www.mondoblog.se/sabinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0