♥ A better day ♥

Idag är det faktiskt lite bättre med magen, så den dubbla dosen har nog gjort lite nytta redan. Däremot vill febern inte ge sig än, men imorgon blir det praktik. Känner att jag inte kan vara borta mer nu så får gå imorgon, oavsett om jag har feber eller inte.

Idag ska jag ta det extremt lugnt. Bara vätska och vila så mycket som möjligt. Den enda jag ska göra förutom det är att ta hand om tvätten.

Ikväll blir det en ordentlig dusch och nya, fräscha sängkläder. Det är ju det bästa som finns när man varit sjuk! Eller hur?

Ungefär så här ser det ut när jag ska bädda sängen, Akilles ska alltid vara med och "hjälpa till"!

Nu ska jag i alla fall kolla lite film innan det är dags att få i sig något att äta.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Tjenare, allt bra? :D

2010-10-19 @ 12:29:54
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: djustd

Kikar in o tänkte att jag kanske ska skriva nåt då oxå. Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 13:43:33
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0