♥ Unbelievable ♥

Jag är helt klart förvånad att det har gått så bra med mitt femhundrade försök att bli godisfri. Alla som har ett beroende vet ju hur svårt det är att sluta, oavsett om det gäller godis, cigaretter eller alkohol. Vill man inte sluta till 110% så går det inte heller. Det är därför jag misslyckats förut, det är jag helt säker på! Det fanns alltid en liten del inom mig som inte ville sluta. Jag tror helt klart att tack vare det rejäla uppvaknandet när jag fick svart på vitt hur mycket pengar det rörde sig att jag faktiskt insåg hur illa det faktiskt låg till. Vilket i sin tur gav mig den där sista pushen att verkligen VILJA sluta.

Visst, jag kan villigt erkänna att även om det har gått så himla bra de här tre dagarna, så vet jag att den dagen kommer då jag verkligen får KÄMPA emot för att inte trilla dit...



Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Grattis till 3 dagar utan godis... Bra gjort!! Minns hur tufft det var att sluta snusa, drömmer fortfarande om snus...



Hur mycket köpte du godis för? Jag har absolut ingen aning om hur mycket vi köper för, säkert mer än jag tror.

2010-11-04 @ 00:14:22
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: zofie

fin blogg

www.zofielandin.blogg.se

kommentera;)

2010-11-04 @ 10:32:16
URL: http://zofielandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0