♥ Söndag ♥

Blivit lite sen uppdatering idag, men har helt enkelt inte hunnit tidigare.

Jag har suttit ett par timmar med inlämningen till skolan i ett par timmar och nu är jag äntligen klar. Skönt att ha det gjort!

Om en stund ska jag iväg till gymmet för lite träning med Annika, en tjej i klassen. Var ett tag sedan jag tränade så ska bli skönt faktiskt.



Men sedan när jag kommer hem så blir det mer pluggande. Har prov på onsdag och måste börja skriva ner det viktigaste från boken, så är det bara att vrålplugga sedan när det är gjort, vilket för övrigt kommer att ta ett tag. Därför kommer jag att dela upp det lite på ett par dagar. Jag orkar helt enkelt inte sitta och skriva i flera timmar.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Nyheeeim

Hei,jeg er fra norge,men kommenterer her likevel jeg ! du har en fin blogg,liker måten du skriver på !

2010-11-15 @ 17:18:17
URL: http://nyheeeim.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0