♥ Ommöbleringen ♥

Nu äntligen kommer före- och efterbilderna från ommöbleringen jag gjorde för ett tag sedan. Har tagit lite tid, men så är det när man har fullt upp. Men nu så är det klar! Ja, nästan i alla fall, haha. Lite småstök kvar, men det får ni stå ut med.

Före:



 

 

Efter:


Tillfällig sminkhörna, där kommer det att hamna ett skrivbord när det inhandlats.


Tillfällig kontorshörna.


Den fina rosa ljuslyktan hittade jag på second hand för endast 30 kr. (Mittenkudden är egentligen lila, inte blå!)


Akilles kom med på ett hörn när den andra soffan fotades.


Mitt fina ljusat.


Ett draperi som skiljer sovalkoven från resten av rummet. Ger lite känslan av ett riktigt sovrum.


Brevid sängen har jag ställt min gamla byrå som kommer att bytas ut till en ny framöver. Lampan som står ovanpå är den jag köpte i
Ullared.


Tavlorna som hängde över sängen förut fick sitta kvar på samma plats.


En härligt mjuk matta brevid sängen.


Den bortersta bokhylla står framför en bit av sovalkoven för att skapa ännu mer illusion av ett riktigt sovrum.

Så där nu har ni fått se resultatet. I videon nedan så får ni se mer av resultatet och även så får ni er en liten titt på resten av lägenheten.



Vad tycker ni om resultatet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0