♥ God morgon ♥

Blev ingen update igår som ni kanske märkte. Hann inte riktigt med det under dagen och sedan var jag så himla trött.

Är just nu i Mölltorp och hälsar på föräldrarna. Igår kollades det på Idol. Skönt att Minnah inte åkte ut, fast jag tyckte att det skulle ha varit Jay som åkte ut istället. I och med att han rökte hash så tycker jag att han bränt sin chans. Jag tycker han är grym, inget snack om saken, men när tv4 har nolltollerans så borde han inte fått vara kvar. Enda anledningen att tv4 gav honom en chans till är att han är storfavorit, annars hade han åkt ut omedelbart. Det är vad jag tror.

Oj, blev ett litet sidetrack som jag inte hade tänkt skriva något om, men så kan det bli ibland när man skriver. Det liksom bara flyter på, haha.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men beroende på vädret så tänkte jag ge mig ut och fota lite vinterbilder.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0