♥ Dag 13 ♥

Idag har jag varit godisfri i 13 dagar och där med har jag nått mitt första mål med att inte något godis fram till min födelsedag.

Självklart är det bara att fortsätta likadant nu. Jag är faktiskt riktigt förvånad över hur lätt det har gått den här gången. Efter alla mina misslyckade försök så hade det lätt kunnat ha gått åt helsike den här gången också. Jag tror helt klart att det är på grund av min chock när jag fick svart på vitt hur mycket godis det rörde sig om under en månad. 474 kr! Det är precis som om chocken tog bort mitt godissug.



Kommentarer
Postat av: Matilda

tycker att du är hur duktig som helst! det känns som att jag börjar om varje vecka, men jag ska verkligen försöka ta tag i allt godis/snacksätande. tänkte försöka så mycket jag bara kan nu och satsa benhårt på 1 januari. 2011 ska bli ett bra år på alla tänkbara sätt :D

2010-11-14 @ 00:05:22
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0