♥ Spökjakt ♥

I natt så åkte jag och tre till upp till gamla sjukhuset vid Karlsborgs fästning för lite spökliga äventyr. De hade stängt av så man kan inte längre åka ända fram till byggnaderna utan man måste ställa bilen och gå. Jag kan säga att det var mycker värre att behöva gå, vi gick inte ens ända fram. Men inte pga att det var en bit att gå utan för det vi kände av. Jag kände mig extremt ovälkommen, mådde illa och kände ett starkt obehag som det dröjde ett tag att skaka av sig.

Jag hade med mig kameran och fotade lite och det var en hel del orber på dem som det blev något med. Men vi vågade oss tyvärr inte fram till den värsta byggnade och där kunde det blivit ännu mer på bilderna. Kanske nästa gång!






Kommentarer
Postat av: hasse

Tjena. Råkade komma in på din blogg lite random.

Har också känt att det inte är trevliga energier på detta område :)

Vilket menar du är det värsta huset?

Jag tycker det som står längst in känns som det värsta och ofta när jag går på högra sidan om det känner jag mig iaktagen.



Vet du något mer om byggnaden?



2011-06-02 @ 13:42:56
Postat av: Mathias

Skulle verkligen vilja åka till ett sådant här ställe! :D Har själv inte varit med om något riktigt "speciellt", bara småsaker...

2011-11-17 @ 22:55:50
Postat av: minna

hej hej..
jag tror på andar.. och har därför kanske en udda fråga till dig.. min kille filma våran dotter här en morgon och fick med 2 st fenomen... kusligt... och jag skulle vilja gå vidare med det så att jag kanske kan få en analys på det.. men hör av dig till min hotmail om du vet vart man kan vända sig.. lycka till med fortsatta spökjakter :)
mvh minna

2012-06-20 @ 15:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0