♥ Skulle du våga? ♥



Skulle du våga spendera natten i ett spökhus? Kanske Borgvattnets prästgård, Sveriges mest kända spökhus eller kanske Stanley Hotel eller vad sägs om huset i Amityville?

Jag har alltid haft en önskan av att sova över i ett spökhus, men jag är inte lika säker på att jag skulle våga genomföra det, förmodligen för att jag är så pass mottaglig. Fast jag skulle ändå vilja försöka mig på det en dag.

Vilka är ställena som jag nämnde innan, kanske ni undrar nu. Det kommer att komma lite fakta om de spökhusen och även andra i kommande inlägg, så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: maddie

jag tror inte jag hade vågat sova över i ett spökhus, för läskigt!

2010-05-16 @ 12:05:31
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Random

tjena, huset på bilden, vart är de? har de nå namn?

2011-11-18 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0