♥ Shoppingsugen! ♥

Hur kommer det sig att man alltid blir så shoppingsugen och ser snygga kläder överallt när man inte har råd att köpa några, men när man väl har det så hittar man inget? Kan det ha med att man helt plötsligt blir mer kräsen och ser kläderna på ett annat sätt när man har pengar? Eller det kanske har med att man inte får/kan? Jag tror nog att det kan vara en kombination.

Men det är inte bara kläder det gäller, utan även skor. Jag skulle mer än gärna inhandla ett par fina sommarskor, men kan jag? Nej, tyvärr inte. Aah, att den där skarven mellan studiemedel och lön ska vara så lång. Och ännu längre är den ju bara för att det är sommar, haha.


Vilken tjej vill inte ha en garderob i stil med denna? Jag kan ju alltid trösta mig med att jag får shoppa igen när handlingsplanen är genomförd, haha.


Kommentarer
Postat av: Melina

Fin blogg (:

2010-05-30 @ 18:28:59
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: Anonym

En sån garderob skulle inte sitta helt fel. :P

2010-05-31 @ 03:18:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0