♥ Plugga, plugga, plugga ♥



Jag har suttit och pluggat till mitt prov imorgon och jag känner att min hjärna verkligen inte kan ta in mer nu. Föruom det så är det ju bara aptråkigt (ja, i min värld finns det något som heter så, haha) att plugga inför prov! Det är verkligen tur att det är till kvällslektionen för då kan jag plugga en del imorgon också. Dessutom så ska handlingsplanerna lämnas in imorgon, så det ska det göras också. Som om det inte vore nog med grejer att göra just nu.

Men nu tänkte jag i alla fall ta en paus. Titta på ett färskt avsnitt av Ghost Whisperer och bara stänga ner aktiviteten i hjärna lite. Om det nu går, för just nu känns det som att den går på högvarv, allting bara snurrar omkring där innte, haha!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad duktig du är. Man måste unna sig lite pauser också!

2010-05-24 @ 17:24:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Det låter vettigt tycker jag. Vad pluggar du för nåt?

2010-05-24 @ 19:01:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0