♥ Nervös ♥

God morgon! Jag kan inte påstå att jag sovit sådär jättebra inatt. Är allt rätt nervös inför det nationella matteprovet idag. Jag vet ju att det liksom hänger på det om jag ska få godkänt. Men jag intalar mig att det ska gå och då ska ta ta mig faan göra det också, haha. Tänkte att jag skulle kolla igenom allt en sista gång nu på morgonen. Först ska jag bara kolla igenom garderoben och se om det finns något intressant att ha på sig. Eller rättare sagt något som inte är för varmt eftersom det är fint väder idag.

Idag är det ju förresten sista dagen innan handlingsplanen börjar gälla så jag får se till att äta upp chokladpuddingen idag.

Talk to you later!


Kommentarer
Postat av: Matilda

lycka till :)

2010-05-31 @ 12:32:25
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0