♥ Måndag ♥

Ny veckan igen då. Det betyder nya friska tag med hälsoplanen!

Har ingen matte idag, men vi kunde gå dit ändå och få hjälp om vi ville det. Lina ska dit så funderar på om jag också ska det. Känns som att jag behöver all tid jag bara kan få innan det nationella provet. Samtidigt så vet jag inte hur pass mycket jag faktiskt kan skriva med min stukade hand för det känns inte bättre idag, snarare tvärtom! Synd att jag inte kunde fota så ni fick se hur skum den ser ut. Eller ja, inte skum kanske men det ser inte ut som min hand. Syns klar skillnad i storlek på mina båda händer just nu!

Nu ska jag hoppa in i duschen och samtidigt ska jag försöka klura ut en bra dagens låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0