♥ Kläder ♥

Idag har jag gått igenom lite kläder. Dels sådant som eventuellt kan säljas på tradera, men även sådant som jag lagt undan tidigare som jag vill komma i igen. När det gäller det senare så var det rätt intressant för jag upptäckte att jag faktiskt växt ifrån en del av det, det var helt enkelt inte min stil längre. Jag upptäckte även en del där som jag glömt bort och nu riktigt längtar jag efter att komma i det igen!

Har fått ut några plagg på tradera nu så hoppas jag får det sålt. Problemet är bara att nu är jag ännu mer sugen på lite nya kläder, haha!

Kollade runt lite på Lidex hemsida och hittade dessa godbitar som mer än gärna få hamna i min garderob.




Kommentarer
Postat av: elsa

svar: ja, visst är det mysigt (:

jag bor i södr delen av landet och här blommar det för fullt överallt (;

2010-05-14 @ 21:19:38
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå blomman :) Gör du för spännande? Här rensas det videos på datorn (kul!) och planerar bloggträff :)

2010-05-15 @ 09:49:10
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0